loading...
دانلود , خرید...
مهدي بازدید : 186 یکشنبه 22 اسفند 1389 نظرات (1)

سلام

باید بدونید که اهنگ سازی توی هر برنامه ی حرفه ای

بنا به تمامی نکات موسیقی و نت ها و اکورد ها میشه

واسه همین میخوام بگم که الکی اهنگ سازی نکنید

از الان بگم من اینجا بیشتر با افرادی کار دارم که گیتار یا یک ساز رو بلدن بزنن و میخوان

اونو توی یک اهنگ حرفه ای به کار ببندند

و اینم بگم اگه حتی نتونستید سازی رو یاد بگیرید من اینجا ساز های برنامه ی اف ال رو

بهتون میگم و کمکتون میکنم که کیبرد زنی رو یاد بگیرید

بحث اول :

اف ال یه برنامه ی حرفه ای هست ولی خیلی از ادما اونو قبول ندارن

من با اهنگی که توی پست قبلی گذاشتم به همه نشون دادم که اف ال یه برنامه ی کاملا حرفه ایه

البته بگم اون اهنگ یه اهنگه پاپ و با سرعت ۱۳۰ مترونوم و دمو بود

ولی قول میدم اهنگ های کامل دیگه ای هم بذارم

خب زیاد حرف زدم و باید بگم که

چون نت ها در تمام دنیا ۷ تاست پس اکوردهای هم نام توی همه ی ساز ها

یک صدارو میدن

میدونم که میدونید توی اف ال تمامی سازها با کیبرد و پیانو رول نواخته میشه

میخوام بهتون نشون بدم که چه جوری میشه اهنگ حرفه ای که تو پست قبلی گذاشتم درست کرد

فقط باید بگم تمام VST ها و سمپل ها رو باید دانلود کنید

نگران نباشید اونارم میذارم  ...................فعلا تا پست بعدی بای ی ی    .....نظر یادتون نره

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
please can you fuck me ?? hacked by ...................
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 80
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 141
  • بازدید سال : 2,954
  • بازدید کلی : 68,266